Friday, February 20, 2009

mY kcEnG..

ish3..cbe korang tgk sitam nie..care tdo die x bleh blah..aku pon tdo xde laa sopan sgt..!!klo cm nie..,aku pon kalah!!tp nseb baik die kceng..soo,x bleh kahwin..hahaha:D

woo si bejot nie..pndang cm x puas ati jer..ish3..senyum laa skit!!pee daa

haa..!!nie plak tdo lasak gilerzz..kepalo ke laen,kaki ke lain..ish3..plik2..ape2 aje laa kceng aku nie..nseb baek aku x tdo cm die nie..

???ape bnda tuu??korang rse ape..?hehehe:D..tu kiko lorr..mse nie die ngah maen nyorok2 ngan aku..cz aku nk tgkp gmbo die..cm pham2 jerr die ni kn..?



2 comments:

Akmar Anuar said...

comel!!!!

Miss A said...

Sitam tw cam kucing akak!
tapi nama dia lucky,
dia sngat la btuah pnya kucing..
abg akak jmpa dia bwah keta dkt roundabout, skit lgi dia da nak arwah..
so smpai skrg, dia akak bela..
pape pun kucing2 awk smua cute cam tuan dia jgak..
ska plak msk blog awk sal adA aura kucing..
hehe..
da masa round2 la teratak akak, ehehe, smpai wat promo..
k salam..